اخبار سلامت ایران

شما می توانید در این وبلاگ گزیده ای از اخبار سلامت ایران را در یک جا مشاهده کنید.

اخبار سلامت ایران

شما می توانید در این وبلاگ گزیده ای از اخبار سلامت ایران را در یک جا مشاهده کنید.

  • ۰
  • ۰

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از ارائه خدمات مشاوره نوجوانان در دادگاه اطفال و نوجوانان توسط مشاورین محاکم اطفال در استان همدان خبر داد.

مهدی الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان توسط مشاورین محاکم اطفال در استان اظهار کرد: به منظور اجرای شیوه‌نامه ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان (موضوع مواد ۳۱۵، ۲۹۸، ۲۸۶ و ۴۱۰ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲) شورای مشورتی مشاوره استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل شورای مشورتی، ضمن سپری کردن فرآیند جذب و مصاحبه و گزینش مشاوران محاکم اطفال زمینه حضور مشاورین در محاکم اطفال و نوجوانان فراهم شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: حضور مشاوران در این محاکم موجبات ارائه خدمات مشاوره‌ای مطلوب به منظور بازاجتماعی کردن مجرمان و بزهکاران نوجوان می‌شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در این معاونت جلسات رسیدگی به جرائم نوجوانان با دعوت از مشاورین محاکم اطفال و نوجوانان برگزار می‌شود

  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • امیر مهدی اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی